Vuosikokous 5.2.2011

Partioheraldikot ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään lauantaina 5. helmikuuta 2011 Suomen Partiolaisten keskustoimistolla, Partioasema, Töölönkatu 55, 00250 HELSINKI. Vuosikokous alkaa kello 11.00.

Vuosikokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat, mm. vuoden 2010 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen käsittely, päätetään toimintasuunnitelmasta, jäsenmaksusta ja talousarviosta vuodelle 2011, valitaan toimintavuodeksi hallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja 2-3 jäsentä sekä toiminnantarkastaja (tilintarkastaja) ja hänelle varamies.

Toimintasuunnitelman yhteydessä keskustellaan myös vuoden 2012 toiminnasta, koska yhdistys tulee toimineeksi 40-vuotta. Lisäksi kokouksessa on mahdollisuus keskustella muista ajankohtaisista asioista.

Vuosikokouksen jälkeen on ohjelmassa esitelmiä:
-       Tuomas Hyrsky: Partiovyöt
-       Mauno ”Mane” Siivonen: Partiotaitokilpailujen merkkejä 1950- ja 60-luvulla

Kokouksessa kahvitarjoilu. Kahvinkeittäjä on esittänyt toivomuksen, että mahdollisimman moni ilmoittaisi osallistumisestaan kokoukseen maanantaihin 31.1. mennessä osoitteella koskela.opi(at)gmail.com tai puh. 050 550 6606. Jos et muistanut ilmoittautua niin tule silti kokoukseen!